viernes, 5 de marzo de 2010

Els millors blogs de 4rt d'ESO

Entre tots els blogs de l'alumnat de 4rt ESO els que m'han agradat més són:

-Un dels blogs que m'agradat més es el de la Erea Bresolí perquè m'agrada molt el hobby que ha triat,com està explicat el tema, els videos, la plantilla, les imatges que hi ha posat i com està estructurat.

-Un altre blog que m'ha agradat molt és el de l'Ariadna Triquell que parla de la Dansa, trobo que deixar molt cla el tema tractat,que està tot molt ben repartit,m'agrada molt les imatges, la plantilla i els videos que hi ha possat.

-I finalment un altre blog que m'agrada molt és el de la Digna Gros que tracta sobre el Ballet, m'agrada molt la plantilla que a triat hi ha què és molt bonica ,el logo està molt treballat i molt ben fet, les fotos són molt originals i té molt bona informació respecte al tema tractat.

1 comentario:

  1. Nerea! eis una cosa, que has de possar un millor blog de cada classe, i tu has posat tres persones de la mateixa classe..
    corre canviau abans de que el solans et posi mala nota! un petonet;)

    ResponderEliminar